تعمیرات آسانسور نیستان پاسداران



تعمیرات آسانسور نیستان پاسداران تعمیرکار آسانسور نیستان پاسداران. خدمات آسانسور نیستان پاسداران سرویس سالیانه آسانسور نیستان پاسداران نگهداری آسانسور نیستان پاسداران
شماره تلفن تعمیرکار آسانسور نیستان پاسداران بازسازی آسانسور نیستان پاسداران تزیین کابین آسانسور نیستان پاسداران.تزیین داخل کابین آسانسور .نیستان پاسداران سرویسکار آسانسور .نیستان پاسداران شرکت آسانسور نیستان پاسداران.

همه چیز در مورد تعمیرات آسانسور

هنگام بررسی تجهیزات آسانسور، ممکن است متخصصان شرکت های مربوطه به این نتیجه برسند که تعمیرات آسانسور به صورت اساسی نیاز است. این جایگزینی برای تعویض آسانسور نیست، بلکه فرآیندی طبیعی است. کارشناسان زمانی چنین نتیجه و تصمیمی می گیرند که مشخص شود آسانسور دیگر بدون نوسازی یا تعمیرات جزئی قابل استفاده نیست.

این اتفاق می افتد که نیاز به تعویض بخشی کوچک وجود دارد. همچنین ممکن است تعمیرات دوره ای و برنامه ریزی شده به سادگی نتواند کمکی کند. البته این امکان وجود دارد که قطعات تا حدی قابل تعمیر باشند و آسانسور ممکن است همچنان استفاده شود، با این حال، یک گام توجیه اقتصادی انجام یک تعمیر اساسی است. اغلب اتفاق می افتد که از کار افتادگی یا خرابی یک قطعه خاص به سرعت منجر به خرابی سایر عناصر می شود، به این ترتیب، هزینه رفع مشکل در نهایت بسیار بیشتر از برنامه ریزی اولیه خواهد بود.

 

تعمیرات آسانسور نیستان پاسداران




تعویض المان های بالابر

توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیرات آسانسور به صورت اساسی ، لازم است درجه مداخله متخصصان مشخص شود. این درجه می تواند بزرگ، متوسط ​​یا کوچک باشد.

تعمیرات جزئی یا کوچک شامل تعویض قطعاتی است که غیرقابل استفاده شده اند، اما بسیار مهم هستند. اگر چندین واحد به طور همزمان تعمیر و تعویض شوند و همچنین اجزای تجهیزات نیز تعویض شوند، در این صورت می توان در مورد اجرای یک تعمیر اساسی متوسط ​​صحبت کرد. اگر چنین اتفاقی بیفتد که آسانسور در وضعیت وحشتناکی قرار دارد و تمام قطعات مهم آن غیرقابل استفاده شده اند، نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، ارزش صحبت در مورد تعمیر اساسی بزرگ را دارد. اغلب اتفاق می افتد که آسانسور برای تعمیر و یا حتی بازسازی نه در محل، بلکه در کارگاه های ویژه با استفاده از تجهیزات خاص، نیاز دارد.

در مورد تعمیرات آسانسور چه چیزهایی ارزش دانستن دارند؟

 اغلب، این نوع کار برنامه ریزی شده است، نه اضطراری. متخصصان وضعیت آسانسور، نحوه فرسوده شدن قطعات و عناصر آن را نظارت می کنند. این آنها هستند که لحظه ای را تعیین می کنند که نیاز به انجام تعمیر کامل وجود دارد. اما اغلب شرایطی وجود دارد که فرسودگی سازه ها خیلی زودتر اتفاق می افتد، نه در زمانی که کارشناسان برای آن محاسبه کرده بودند. در این مورد، بهتر است در مورد تعمیرات آسانسور به صورت اساسی زودتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود، اقدام کنیم.

تعمیرات آسانسور نیستان پاسداران




تعمیرات اساسی روشی است که به رفع نقص های موجود کمک می کند. این تعمیرات آسانسور شامل رعایت قوانین خاصی از کار است. پس از انجام کلیه کارهای تعمیر و رفع اشکال، آسانسور باید تحت معاینه فنی کامل قرار گیرد که تأیید می کند که تجهیزات قابل سرویس و قابل استفاده هستند.

تعمیرات آسانسور به صورت دوره ای

آسانسورها  بایستی بازرسی دوره ای را بگذرانند تا از عملکرد صحیح و ایمنی آنها اطمینان حاصل شود.

برای رعایت مقررات،  بایستی سرویس تعمیر و نگهداری آسانسور و بررسی دوره ای آن را انجام دهیم. این مقررات، حالت ها، مهلت ها و الزامات را با هدف تضمین ایمنی کاربران تعیین می کند و رویه ها و استانداردهایی را برای نگهداری پیشگیرانه تعیین می کند.


تعمیرات آسانسور نیستان پاسداران

بالابر به چه تعمیراتی نیاز دارد؟

حداقل دفعاتی که شرکتها باید با آن بازدیدهای تعمیرات آسانسور را انجام دهند، در مورد آسانسورهای تا شش توقف و کمتر از بیست سال و مابقی هر چهار هفته یکبار است.

از سوی دیگر، بازرسی اجباری توسط ارگان مجاز نیز الزامی است که باید هر چهار سال یکبار برای آسانسورهای بالای بیست منزل یا بیش از چهار طبقه و در بقیه هر شش سال یکبار انجام شود.

پوشش های مختلف در خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور گنجانده شده است. این پوشش ها کم و بیش توسط همه شرکت های تعمیر و نگهداری از پیش تعریف شده است.

در میان  انواع مختلف تعمیرات آسانسور، 4 پوشش  استاندارد، نیمه ریسک و تمام ریسک وجود دارد (هر شرکت از نوع خود در نامگذاری این خدمات استفاده می کند).

در طول  تعمیرات اساسی یا استاندارد یک آسانسور ، 5 نکته اساسی  مورد توجه قرار می  گیرد :

بررسی های معمول

 عیب های رخ داده را تعمیر و قطعات فرسوده را تعویض کنید.

انجام امور تمیزکاری، روغن کاری و گریس کاری  قسمت های مختلف آسانسور.

بازرسی  در صورت لزوم

اصلاحاتی  که قانون موظف به ارائه آنهاست.

هر 3 یا 4 ماه  باید:

گودال را تمیز کنید.

بررسی ترمز  .

کنترل  سطح روغن موتور، دستگاه و نشتی های احتمالی.

 لبه درب کابین را تمیز  کنید  .

موتورخانه را تمیز  کنید  .

نکات ضروری که سالانه  در آسانسور بررسی  می شود:

وضعیت صحیح  چراغ  اضطراری ,  اپراتور  و وضعیت  لغزش  و  کشش کابل  ها  .

اتصالات   وزنه تعادل، اتصالات خودرو،  چتر نجات و  اتصالات   آسانسور .

 کابل ها ، قرقره  ها ،  درایورها ،  دتکتورها ،  لیمیت سوئیچ ها  و  سوئیچ ها  یا  یراق آلات و عایق  بودن کابین نیز بررسی می شود.

تست چتر ایمنی  که آسانسورها دارند. وضعیت خوب سیستم بررسی شده و تست عملیاتی انجام می شود.

آیین نامه در مورد نگهداری آسانسور چه می گوید؟

تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک یکی از اصلی ترین راه های محافظت از کاربران در برابر حوادث و حوادث احتمالی است که ممکن است در دستگاه های مذکور رخ دهد .

از این حیث ذکر این نکته ضروری است که تمامی دارندگان آسانسور موظفند با رعایت مقررات مربوطه، آسانسور را تا زمانی که بتوان از آن استفاده کرد، سالم نگه دارند.

به ویژه، امضای قرارداد تعمیر و نگهداری با یک شرکت تعمیر و نگهداری مجاز و ثبت شده الزامی است .

در خصوص شرکت های تعمیرات آسانسور و به منظور رعایت مقررات، نه تنها باید الزامات مقرر در مقررات جاری آسانسور را که شامل داشتن وسایل و نیروهای آموزش دیده و واجد شرایط لازم برای انجام فعالیت می باشد، رعایت کنند، بلکه باید الزامات مربوطه را رعایت نمایند. همچنین آنها را در طول مدت اعتبار فعالیت حفظ کنید.

مهلت نگهداری و بازرسی در آسانسور

مقررات آسانسور شامل بخش گسترده ای است که به حداقل الزامات لازم برای نگهداری صحیح این نوع بالابر بسته به مکان، سن و کاربری که برای آن در نظر گرفته شده است، اشاره می کند که حداقل مهلت های لازم برای انجام بازدید از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آسانسورها را نشان می دهد.

در مورد بالابرهای تک خانواده و بالابرهایی با حداکثر سرعت 0.15 متر بر ثانیه، مدت زمان لازم حداقل هر چهار ماه یکبار خواهد بود .

در مورد آسانسورهای نصب شده در ساختمانهای مسکونی محلی با حداکثر شش توقف و بالابرهای نصب شده در ساختمانهای با کاربری عمومی تا چهار توقف که کمتر از بیست سال عمر دارند، حداقل دفعات نگهداری هر شش هفته خواهد بود .برای بقیه، مقررات آسانسور هر ماه را به عنوان حداقل فرکانس تعیین می کند.

از سوی دیگر و برای تضمین وضعیت خوب آسانسورها و حفظ صحیح آنها، آیین نامه الزام به انجام بازرسی توسط مراجع تایید شده را نیز در مهلت های زیر با ITV خودروها مقایسه می کند:

برای بالابرهای نصب شده در ساختمانهای صنعتی و اماکن عمومی هر دو سال یکبار .

در مورد آسانسورهای نصب شده در ساختمانهای بیش از بیست واحد مسکونی یا بیش از چهار طبقه هر چهار سال یکبار .

برای بقیه آسانسورها هر شش سال یکبار .

انواع تعمیر و نگهداری بالابر

صرف نظر از نام تجاری مورد استفاده توسط شرکت های مختلف، ما اساساً می توانیم انواع مختلف تعمیر و نگهداری آسانسور موجود را بسته به پوشش آنها به سه دسته تقسیم کنیم.

نگهداری استاندارد یا اولیه

این روشی است که شامل ابتدایی ترین پوشش می شود، یعنی معمولاً شامل کارها و خدماتی می شود که مقررات آسانسور حداقل آن را تعیین می کند.

از جمله مواردی که به نمایان ترین شکل برجسته هستند:

آسانسورها را طبق مقررات نگهداری کنید.

ضمانت ارسال پرسنل ذیصلاح در مدت حداکثر 24 ساعت برای رفع ایراداتی که باعث توقف آسانسور می شود بدون گیرکردن افراد در کابین. و بلافاصله در صورت نیاز به دلیل توقف آسانسور با افراد محبوس در کابین، تصادفات یا موارد اضطراری مشابه.

عناصری را که باید تعویض شوند، کتباً به مالک آسانسور اطلاع دهید، زیرا قدردانی می شود که آنها در شرایط مناسب برای عملکرد مناسب نیستند یا اگر آسانسور با شرایط مورد نیاز فعلی مطابقت ندارد.

تعمیر و نگهداری نیمه ریسک یا طولانی مدت

این نوع تعمیرات علاوه بر پوشش اولیه شامل یک سری قطعات و عناصر به همراه نیروی کار برای تعویض آنها می باشد که از این نظر معمولاً المان ها و قطعات در نظر گرفته شده مستعد ساییدگی و پارگی بوده و اهمیت چندانی ندارند، نورپردازی، دکمه های فشاری. ، کفش ترمز، دمپر درب و غیره.

مهم است که لیست قطعات و اجزای تحت پوشش این نوع نگهداری در قرارداد تعمیر و نگهداری درج شود.

تعمیر و نگهداری تمام ریسک

این کامل ترین نوع تعمیر و نگهداری است و شامل تعویض و کار قطعات درج شده در قرارداد نیمه ریسک می باشد و قطعات دیگری که اهمیت بیشتری دارند مانند کابل، قرقره، موتور، ترمز…

همانطور که در قرارداد نیمه ریسک یا تمدید شده، مهم است که اجزا و خدمات تحت پوشش در قرارداد تعمیر و نگهداری ذکر شده باشد.

سایر پوشش ها

در نهایت، پوشش هایی نیز وجود دارد که می توان برای هر یک از مدالیته ها اعمال کرد، از جمله پرکاربردترین آنها می توان به کمک خرابی 24 ساعته، هر روز از سال، تعمیر و نگهداری خط تلفن، ساعات کار تکنسین در تعمیر و نجات یا حتی آن اشاره کرد. همچنین می توان بسته های صرفه جویی در انرژی یا سایر محصولات را در تعمیر و نگهداری گنجاند.

توصیه های تعمیرات آسانسور

هنگام رسمی کردن قرارداد تعمیر و نگهداری، مهم است که در مورد نیازهای واقعی آسانسوری که باید نگهداری شود، مشخص باشد، در این رابطه، ذکر این نکته مهم است که مقررات از حداقل شرایط صحبت می کند، یعنی شرکت تعمیر و نگهداری یا مالک می تواند پوشش داده شود و در صورت صلاحدید آنها را به دفعات بیشتری انجام دهید.

به عنوان مثال، گاهی اوقات قراردادهای تعمیر و نگهداری برای آسانسور در خانه های تک خانواده با بازدید ماهانه تعمیر و نگهداری رسمی می شود.

بنابراین، با توجه به اینکه مقررات نشان می‌دهد که حداکثر تا چهار ماه می‌توانیم این سرویس را تمدید کنیم و با در نظر گرفتن اینکه هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می‌شود، باید ارزیابی شود که آیا سرویس واقعاً ضروری است یا خیر.

به همین دلیل است که اولین توصیه ما این است که فرکانس را با نیازهای واقعی آسانسور، همیشه مطابق با مقررات فعلی آسانسور تنظیم کنید.

موضوع مهم دیگر پوشش است، مثلاً آیا برای آسانسور نو که دو سال ضمانت دارد، قرارداد تعمیر و نگهداری تمام ریسک لازم است؟

از این نظر، روشن بودن گزینه‌های موجود و عدم تکرار پوشش‌های احتمالی که می‌تواند هزینه اقتصادی بالاتری ایجاد کند، مهم است.

از طرفی بسیار مهم است که بتوانیم پوشش ها و قیمت های ارائه شده توسط شرکت های تعمیر و نگهداری را با بازار فعلی مقایسه کنیم، به عنوان مثال در سال های اخیر قیمت تعمیر و نگهداری آسانسور به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، بنابراین می توانیم در هزینه های قابل توجهی صرفه جویی کنیم. یا حتی پوشش تعمیر و نگهداری آسانسور خود را بهبود بخشیم.

در نهایت باید در نظر داشت که قرارداد نگهداری و تعمیرات آسانسور باید شامل توافقی بین طرفین باشد، بنابراین داشتن یک سری ملاحظات و توصیه ها قبل از تمدید آن با شرکت فعلی یا امضای آن با شرکت دیگری بسیار مهم است.

چرا تعمیر و نگهداری دوره ای آسانسور ضروری است؟

امنیت دلیل اصلی است. ما قصد نداریم به شما بگوییم که اگر به طور منظم تعمیر و نگهداری آسانسور خود را انجام ندهید، به گونه ای خراب می شود که ممکن است حادثه ای جدی برای کاربران آن رخ دهد.

به طور معمول، آسانسورها مجهز به اقدامات ایمنی هستند که این خطرات را به حداقل می رساند. اما این باعث نمی شود که احتمالات به طور کامل از بین بروند. به خصوص اگر تعمیر و نگهداری آسانسور را به روز نگه نداشته باشیم.

ایمنی مهم ترین دلیل شرط بندی برای نگهداری خوب آسانسور است، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که کاملاً مرتبط هستند، به عنوان مثال، صرفه جویی.

شرکت آسانسور کاوش آذین به خدمات آسانسور با قیمت مناسب در سراسر شهر تهران میپردازد.

از جمله نصب و راه اندازی آسانسور،فروش قطعات آسانسور و تعمیرات و سرویس و نگهداری سالیانه و ماهیانه آسانسورهای :

کششی

گیرلس

روملس(MRL)

هیدرولیک

همچنین توصیه می شود همان شرکت نصب کننده بالابر، تعمیر و نگهداری آن را انجام دهد. پرسنل این شرکت ویژگی های آسانسور شما را بهتر می شناسد و قطعات یدکی آن را دارد. اما می توانند شرکت های تخصصی نیز باشند که با شرکت اصلی، طراح و نصاب آسانسور، قرارداد دارند. به هیچ وجه نمی توان تعمیرات آسانسور را توسط افراد غیر متخصص انجام داد.

خیابان بلوار فلکه شماره تماس تلفن تکنسین متخصص ماهانه ماهیانه شرکت حرفه ای بهترین خوب عالی میدان محله منطقه شهرک حوالی حدود محدوده نزدیک فاز اول دوم سوم چهارم پنجم ششم یک دو سه چهار شمالی شرقی غربی جنوبی بزرگراه اتوبان جاده بازرسی بازسازی آسانسور تزیین آسانسور کابین آسانسور درب آسانسور فروش آسانسور قطعات آسانسور خدمات آسانسور تضمینی تخصصی گارانتی مجرب باتجربه متبحر با سابقه

خرید آسانسور فروش آسانسور شرکت آسانسور بازسازی آسانسور کابین آسانسور درب آسانسور باطری آسانسور باتری آسانسور بیمه آسانسور قطعات آسانسور نصب آسانسور راه اندازی آسانسور آسانسور کار قیمت آسانسور نگهداری و سرویس آسانسور

Leave A Comment

تماس با ما
Message Us on WhatsApp